De zaterdagavond voor Dia´s verjaardag hebben we chique gedineerd in het restaurant Fort Nassau. Dit was een wel heel bijzonder kado, destijds aangeboden tijdens het bedrijfsafscheid door onze vrienden Joop en Tiny van der Graaf. Als vanouds, in donker kostuum en galajapon. We waren het al enige tijd niet meer gewend.